Klacht: onderhoud Feenstra

op 28 januari 2014 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Feenstra wat een fantastisch bedrijf! Heb nog nooit zo iets meegemaakt in mijn leven als bij deze Firma. Nieuwbouw huis met een nieuwe ketel, 2 jaar garantie! Na 1 jaar krijg ik last van storingen, warm water valt weg, vloerverwarming doet het niet. Feenstra gebeld, monteur gekomen wat gepriegeld aan de ketel en weer gegaan, enkele maanden later zelfde euvel, enkel had de vloer verwarming helemaal geen warmte meer gegeven. Tweede monteur komt, vloerverwarming was logisch want de bypass was dicht gedraaid! Ketel geen fout te vinden de weersafhankelijke regeling ingesteld. Euvel weer tijdelijk verholpen. Feenstra wederom gebeld, garantie was inmiddels afgelopen! We sturen wel een monteur, kosten zijn voor u. Nee dank u heb ik dadelijk nog het probleem, en mag wel de factuur betalen, via via bij een manager uitgekomen. Met deze vriendelijke man afgesproken dat de firma Intergas zelf zou komen. En aan de hand van het euvel de rekening wel kon worden gemaakt voor Feenstra of voor mij. Intergas komt, kijkt en ziet direct dat het niet klopt! Weersafhankelijk stoken ontregeld de ketel waardoor de computer op tilt slaat! Hij monteert een nieuwe computer in de ketel, en alles werkt naar behoren! Nu krijg ik echter een factuur van Feenstra, voor de voor rijkosten van intergas. Te belachelijk voor woorden! Intergas is zo coulant geweest om geen uren te tellen en mij kostenloos een nieuwe computer te plaatsen chapeau voor intergas!!! Maar Feenstra rekent wel de voorrijkosten aan mij door! Terwijl het euvel al de eerste keer opgelost had kunnen zijn! Bedankt Feenstra! Zal overal goede reclame maken!!!!

Excuus en mijn nota crediteren!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 30 januari 2014 om 13:47 geantwoord

Geachte heer S****,

Om te beginnen betreuren wij het feit dat u geen goede ervaringen met ons heeft. Uiteraard is dat niet onze intentie.

Zoals vanzelfsprekend begrijpen wij dat het vervelend is dat de ketel niet goed werkt en volgens de laatste melding constant in zelftest valt.
Omdat de ketel op het moment van de laatste melding circa een half jaar uit de garantie was, hebben wij aangegeven dat wij dit niet kosteloos kunnen verhelpen. Dit omdat er geen contract is afgesloten. In overleg met u hebben wij hiertoe de fabrikant ingeschakeld. Er is aangegeven dat eventuele kosten aan u worden doorberekend, met deze voorwaarden bent u akkoord gegaan, ook al ging dat volgens de gegevens die wij hebben niet van harte. Het bezoek van de fabriek heeft niet geresulteerd in het feit dat de storing onder een eventuele verlengde garantie is gevallen, zowel vanuit ons als vanuit de fabriek niet.

Tot slot, vinden wij het jammer dat u deze klacht in één keer via drie verschillende externe online kanalen indient alsmede via ons eigen klachtenformulier, alvorens u de kans geeft dit als (officiële) klacht op te pakken.

Wij kunnen helaas niet aan uw gewenste oplossing tegemoet komen omdat dit duidelijk met u is gecommuniceerd en u met de voorwaarden akkoord bent gegaan.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Heeft op 30 januari 2014 om 14:32 geantwoord

Zoals eerder gezegd in het verhaal is er af gesproken om te kijken waar de kosten werden neer gelegd! Hier zou nog contact over komen. Dit is dan ook niet gebeurd! Ik heb wel degelijk de lans gegeven het probleem op te lossen, heb dit via feenstra venray gedaan. Zij houden ook vast aan dit verhaal! Hierop heb ik besloten op alle mogelijke klachten sites te vermelden. Aangezien er geen oplossing komt, zal ik dit ook blijven doen!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Feenstra beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door djpschell84