Klacht: ondergoed annirolfi/ sloggi

op 14 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Reeds lange tijd draag ik anni rolfi ondergoed, aangekocht bij Kruidvat. Het betreft meestal de aanbiedingen. Bij deze zogenaamde aanbiedingen zitten er altijd broekjes tussen die binnen twee keer wassen stuk zijn bij de band. Dure aanbiedingen. Mijn vertrouwen in uw product is , na dit reeds elke keer meegemaakt te hebben, volledig weg. Kennelijk bestaan de aanbiedingen uit wanproducten.
Ik dacht over te gaan op uw aanbiedingen van het merk Sloggi. En ja hoor, ook hierbij (en we hebben het nu over een zeer goed en bekend merk) zitten er wanproducten bij met het zelfde euvel: kapotte banden (randen bij de taille)na 1x gebruik.
Ik ben dus een hoop geld kwijt voor een hoop troep.
Kom niet met het verhaal van: :”we hebben er nog nooit klachten over gehad”, want bij elke aankoop van een aanbieding tref ik minstens 1 tot 2 wanproducten aan. Het gaat hier niet over een incident. Dit speelt zich sinds 2-3 jaar af.

Als ik waar voor mijn geld krijg. Weer vertrouwen in het bedrijf krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heleen Boogmans