Klacht: Onderdelen besteld

op 03 juli 2012 over mthelmenshop/minibikeshop in de categorie Internetshops - Fietsen

OPGELOST (Update 9-7-2012): Ik heb afgelopen zaterdag alle onderdelen ontvangen zoals afgesproken met de eigenaar van minibikeshop. Het blijkt uiteindelijk dat mijn voorgaande pakket inderdaad is kwijtgeraakt bij de post. Ik vind dan ook dat ik even de tijd moet nemen om hier op internet aan te geven dat de eigenaar dit dan ook naar behoren heeft opgelost.

Ik herken me volledig in de klachten die hieronder worden beschreven. Ik had tenslotte ook het gevoel dat ik opgelicht werd. Maar na mijn telfonische contact met de eigenaar vorige week heb het gevoel dat deze ondernemer geen oplichter is. Mijn gevoel is dat het logistieke gedeelte van deze onderneming niet hel efficient is en de levertijd daardoor langer is dan word aangegeven op de website. Kortom ik ben nu achteraf wel degelijk tevreden over deze winkel. Indien de personen die hieronder hun klacht neer hebben gezet op een rechtvaardige en normale manier contact met de eigenaar op nemen weet ik zeker dat deze problemen ook opgelost zullen worden.

Kortom u kunt gerust bij deze zaak bestellen, alleen mijn idee is dat de aangegeven levertijd regelmatig word gemist (dit hoeft geen probleem te zijn daar kan rekening mee worden gehouden).

KLACHT (3-7-2012)

Heb 2 weken geleden onderdelen besteld onder de veronderstelling dat ik zoals op de website vermeld staat voor 15:00 bestel en betaal met ideal de onderdelen de volgende dag geleverd zouden worden. Natuurlijk staat erbij dat dit een indicatie is mits alle onderdelen op voorraad zijn. Op de website staat vermeld dat de voorraad op de website elke nacht word ge-update. In de 4 dagen volgende op de besteldatum heb ik elke dag de status van de producten op de website gecheckt en telkens stond er dat ze op voorraad waren.

Ik heb meerdere keren gebeld sinds vorige week. Telkens word ik afgescheept met de reactie dat het onderweg is. Na mijn suggestie dat meneer misschien een keer een bevestiging met track en trace nummer zou moeten gaan versturen, kreeg ik te horen dat meestal gebeurd maar ook “wel eens” fout kon gaan.

Na aandringen en het duidelijk maken van mijn mening over de service kreeg ik zojuist eindelijk een Track en Trace nummer over de telefoon. Natuurlijk was ik daar heel blij mee. Dit was voor mij tenminste een bevestiging dat mijn bestelling was verzonden. Ik wil het zojuist gaan checken en vervolgens blijkt het track en trace nummer niet te kloppen.

Meneer legt de oorzaak van het probleem bij de postbezorger, maar ik heb nog altijd niet op papier dat het daadwerkelijk verzonden is. En gezien het feit dat zelfs het track en trace nummer niet klopt heb ik zeer mijn twijfels of dit pakketje daadwerkelijk is verzonden.

UPDATE (4-7-2012) Net weer contact gehad met de minibikeshop op een goede manier. Heb een met de eigenaar een afspraak gemaakt dat hij met tnt contact zoekt en mij binnen 2 dagen de status laat weten en anders opnieuw een pakketje met de bestelde onderdelen verstuurd. Nog niet te vroeg juichen, maar heb er weer iets meer vertrouwen in dat ik mijn onderdelen alsnog ga krijgen.

Samen met de eigenaar ben ik al tot een oplossing gekomen. Ik heb mijn onderdelen ontvangen.

Bericht van mthelmenshop/minibikeshop

5 jaren geleden - Inmiddels zijn de artikelen geleverd. De andere bestelling was zoek geraakt bij PostNL. Deze is inmiddels (zwaar beschadigt) terug gekomen bij ons. In ieder geval succes met uw artikelen en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Minibikeshop/Mthelmenshop.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door mthelmenshop/minibikeshop in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat mthelmenshop/minibikeshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mthelmenshop/minibikeshop

Heeft op 11 juli 2012 om 11:46 geantwoord

Artikelen zijn nogmaals verzonden en deze keer wel heel en netjes bij de klant aangekomen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van mthelmenshop/minibikeshop beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bart_1987