Klacht: onderdeel was niet (compleet) geleverd

op 29 april 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Dit onderdeel van de draaifauteuil is essentieel voor de verbinding tussen de stoelzitting en het onderstel, de chromen buitenkant was 20 maart niet in de verkapping aanwezig. Ik kon toen dus niet op mijn nieuwe stoel zitten! Op 20 maart kreeg ik bericht dat de week er op het onderdeel geleverd zou zijn, maar ik kreeg die week geen bericht……De klanten (klachten) service is alleen van maandag tot vrijdag bereikbaar…

Ik ben pas tevreden als ik het onderdeel z.s.m. (volgende week?) geleverd krijg en ik een (financiele) vergoeding krijg omdat ik een aantal weken nog niet op de stoel kon zitten terwijl ik 20 maart al betaald heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Pronto Wonen

3 maanden geleden - Beste Koen, Kun je ons laten weten bij welke winkel je de stoel besteld hebt? Heb je al een service aanvraag ingediend via onze website? Deze komt direct bij de juiste persoon binnen, hierdoor kun je sneller geholpen worden. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland.

Reactie van de melder van de klacht Koen Wagenaar

3 maanden geleden - Beste Pronto Wonen, Uiteraard heb ik al een service aanvraag ingediend. Deze reactie kreeg ik terug op 20 maart: Beste Koen, Mijn welgemeende excuses dat het niet compleet is geleverd door de leverancier. Uiteraard heb ik met spoed direct het onderdeel besteld bij de leverancier. Zodra ik een bevestiging heb ontvangen met betrekking tot de levertijd dan zal ik u direct op de hoogte brengen. Indien u nog vragen heeft dan verneem ik dit graag van u. Met vriendelijke groet, Diana Pronto Wonen Almere afdeling service telefoon 036-5491503 -keuze 2- maandag tot en met vrijdag van 8.30-17.30 service@prontowonenalmere.nl En deze op 14 april: Beste Koen, Ik heb contact opgenomen met de betreffende leverancier en volgende week zullen wij het ontvangen. Zodra wij het geleverd hebben gekregen dan zullen wij direct contact met u opnemen. Alvast een fijn paasweekend gewenst. Met vriendelijke groet, Diana Pronto Wonen Almere afdeling service telefoon 036-5491503 -keuze 2- maandag tot en met vrijdag van 8.30-17.30 service@prontowonenalmere.nl -------- Met vriendelijke groet, Koen Wagenaar

Bericht van Pronto Wonen

3 maanden geleden - Beste Koen, Hartelijk dank voor je reactie. Hoewel een winkel nauwelijks invloed heeft op de snelheid van de levering, begrijpen we natuurlijk dat dit erg vervelend voor je is. Wij zullen bij de winkel informeren wat de status is van het missende onderdeel en hen vragen om je hierover te informeren. Mocht je verdere vragen hebben dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Koen Wagenaar