Klacht: onderdeel van een bestelling werkt niet

op 27 november 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Dit is de vijfde keer dat ik een retouraanvraag indien. De vorige zijn niet ontvangen of gehonoreerd. Iedere keer krijg ik hetzelfde advies via de telefoon of mail: via koopjedeal.nl/retourneren de retour aanvraag te doen.
Via de tf heb ik Thomas gesproken en krijg nu via de mail van Salomon te horen dat ik diezelfde procedure moet volgen die al vier keer mislukt is.
Het gaat om bestelling 201654198 en betreft een niet werkende adapter.
Het blijkt bovendien dat de mail niet goed gelezen is en dus weer vergeefs is geweest. Ik word hier moe van en twijfel aan de service van koopjedeal.. Graag een adequaat antwoord!
lieshoutm@hotmail.com

Ik ben tevreden als u de niet werkende adapter omruilt voor een die wel het beloofde warme licht van het led-lichtsnoer kan geven. Nu wordt slechts de helft van de muur verlicht en dat is niet de bedoeling!
HELP!!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 28 november 2016 om 14:02 geantwoord

Beste M. van Lieshout,

Vervelend om te lezen dat uw product niet naar behoren werkt en dat het niet lukt om de retour-aanvraag in te dienen.

U heeft aangegeven de retour-aanvraag al meerdere keren verzonden te hebben, maar dat het op een of andere manier niet lukt. Nadat de procedure is toegestuurd door mijn collega's is het u nog niet gelukt met de aanvraag. Dit zou een fout kunnen zijn in het systeem of er gaat wat mis tijdens de aanvraag.

Graag wil ik u verzoeken nogmaals deze aanvraag in te dienen. Wanneer de aanvraag niet verzonden wordt, zal er ten alle tijden bovenaan de website een foutmelding worden weergeven in het rood. Wanneer dit voorkomt, wil ik u vragen een mail te sturen aan info@koopjedeal.nl onder vermelding van uw klacht en de foutmelding. Zo kunnen wij checken waar het aan ligt dat u geen aanvraag kunt indienen.
Wij zien uw mail tegemoet.

Heeft op 28 november 2016 om 15:34 geantwoord

Er is nog geen oplossing. Ik heb de retour aanvraag zojuist opnieuw ingevuld en ik geloof dat het nu beter gelukt is via een andere pagina. De aanvraag is zonder haperen verstuurd. Hoop op een nieuwe adapter!

Alle klachten die gemeld zijn door koopjeM