Mijn Klacht:
Ik koop al een aantal jaren onderbroeken van het merk TC bij AH. In de laatste 2 jaar komt het zeer regelmatig voor dat het goed van de broekland afscheurt.
Het is al zeker 15 keer voorgekomen en daardoor de onderbroek weg moeten gooien.
Gewenste Oplossing:
Als de klacht wordt opgelost en mijn verlies wordt gecompenseerd.

