Klacht: Ondanks Recht van Verzet, toch blijven ze mailings sturen :-(

op 14 juli 2019 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 1x meegedaan aan een test van een hoortoestel daarna talloze keren lastiggevallen per telefoon om te proberen ‘te scoren’.
Gemeld tijdens zo’n gesprek, dat ik niet meer benaderd wilde worden.
Het ging toch maar weer vele malen door.
Uiteindelijk na een gesprek ‘Recht van Verzet’ aan laten tekenen en daarna leek het stil te blijven. HELAAS !
Nu maanden later krijg ik toch weer een mailing in de brievenbus van ze.
Hoe irritant wil je overkomen als bedrijf!?

Gewenste Oplossing:

Kennelijk bestaat er nog een bestand met mijn gegevens bij Schoonenberg dus ik wil dat al mijn gegevens VOLLEDIG gewist worden bij Schoonenberg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Schoonenberg in behandeling genomen

Bericht van Schoonenberg

1 maand geleden - Geachte heer Goedhart,Het spijt mij dat u nu toch weer ongewenste reclame heeft ontvangen. Mijn collega heeft uw gegevens uit ons systeem laten verwijderen en u nogmaals in het recht van verzet laten plaatsen. U ontvangt vanaf nu geen post meer van Schoonenberg. Excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden.Met vriendelijke groet, Magda, Klantenservice Schoonenberg Hoorcomfort

Alle klachten die gemeld zijn door Harry0318