Klacht: ondanks nog garantie zit ik al 6 weken op de monteur te wachten

op 06 september 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn wasautomaat is nu 4 1/2 jaar oud en zit nog in de extra verzekering.
De kogellagers die in de trommel gelijmd ? zitten zijn versleten.
Ik heb op 4 augustus melding gemaakt bij de BCC waar ik de machine gekocht heb.
Binnen 2 tot 4 werkdagen zou whirlpool contact opnemen met mij voor een monteur. Na 6 dagen heb ik zelf whirlpool gebeld en daar wisten ze van niks { zeggen ze } dat kan maar tot mijn grote verbazing was er pas een monteur beschikbaar op 23 augustus !!!!! Was vakantie en ziekte van monteurs blablabla volgens de mevrouw aan de telefoon. Dus geen andere keus dan maar te wachten tot 23 augustus.
De monteur kwam, keek en zei dat wordt een nieuwe trommel, die moet ik gaan bestellen. kan een week gaan duren.balen maar de monteur kan daar ook niets aan doen. Weer wachten !!! Op 1 september krijg ik een smsje dat de reparatie op 13 !!!!! september gaat plaats vinden.
Ik boos gebeld dat ik dat geen goede service vind omdat ik dan in totaal 6 weken geen wasautomaat kan gebruiken, en ja hoor , er waren weer zieken en vakanties van monteurs en oh ja op het laatst vertelde ze dat de trommel ook nog niet binnen was. maar ze konden wel een datum inplannen zonder dat de trommel er al was ????? heel vreemd.
Dus mijn conclusie is dat ik voortaan een ander merk wasautomaat ga kopen . want ik ben echt heel erg teleurgesteld in de slechte service van ze, ik heb een gezin met 6 personen en baal als een stekker van deze manier van handelen, ze hadden ook makkelijk een zzp er in kunnen huren dan was de machine waarschijnlijk allang gemaakt en had ik geen
problemen met mijn vuile was gehad.

Laten ze maar een ZZP er inhuren bij ziektes en vakanties.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door albine58