Klacht: ondanks betalingsregeling toch bankbeslag

op 27 juli 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Twee maanden geleden was er bankbeslag gelegd door van Arkel. Nadat dit afgehandeld was heb ik contact opgenomen met de vraag of er nog meer openstaat en zo ja of daar een betalingsregeling voor kon worden getroffen. De betreffende dame zei alles wat op ons adres stond was meegenomen in de getroffen regeling. Prima rust het is geregeld Denk je.
Gister boodschappen doen. kan niet pinnen vreemd zou gewoon moeten. weer bankbeslag gelegd door van Arkel. Ik bellen hoe kan dit alles zou zijn meegenomen in de regeling. Nou dit staat op naam van uw eenmanszaak dus dat is het probleem. hoe , er was op postcode gezocht naar openstaande dingen. Vandaag bel ik weer en deze dame zegt dus nee hoor staat gewoon op uw naam???? WTF

Met andere woorden het is een puinbak daar? Mijn bank doet er alles aan om te zorgen dat alles zo snel mogelijk geregeld is vraag ik dus hoe lang duurt het voor jullie de papieren terug sturen naar de bank?

krijg je als antwoord drie werk dagen ( let op donderdag vandaag) met andere woorden eten kopen zit er niet in jammer joh.

blokkade er direct af in ieder geval van een van de rekeningen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Verhoef, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen bovendien duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 28 juli 2017 om 13:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door desiv