Klacht: Onbruikbare telefoon

op 29 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Goedendag,

Ik kom zojuist weg bij de samsung Premium support in Den Bosch om mijn Tab S2 op te halen omdat deze niet meer op wilde laden.

Ik zou na het ophalen meteen mijn Note Edge inleveren voor reparatie omdat deze ondanks aan een originele lader aan gesloten te zijn binnen een uur leeg loopt.

Ook valt deze regelmatig uit het niets uit of loopt vast waardoor ik alleen kan resetten door de batterij eruit te halen en er weer in te stoppen, het duurt dan vervolgens ruim 5 minuten voordat de toestel weer bruikbaar is, daarnaast raakt het toestel regelmatig behoorlijk verhit en werkt heel traag. Dit terwijl ik hem niet maximaal belast.

Aan de balie werd mij verteld dat er waarschijnlijk een nieuwe moederbord in moet maar dat dit alles word gezien als een gebruikersfout? En ik dus zelf de kosten moet betalen terwijl mijn telefoon nog binnen de garantie valt.

Dit vind ik uiterst teleurstellend nieuwe aangezien ik nu een defecte telefoon moet gebruiken. Ik heb dit toestel nog geen 1,5 jaar maar de mankementen zijn enorm en via de premium support word me aan geraden om dan gewoon beter de samsung galaxy S7 of note 7 te kopen? Waar moet ik het vertrouwen vinden om dit aan te gaan sinds mijn galaxy Note Edge ook zonder aanleiding deze mankementen krijgt en ik binnen de garantie van 2 jaar nog niet geholpen word anders dan dat ik ervoor betaal. Het is duidelijk een hardware probleem, en hier is nooit aan gesleuteld…

Ik zou tevreden zijn wanneer of mijn telefoon alsnog gerepareerd zou worden onder de voorwaarden die Samsung zegt aan te bieden of een vervangend toestel.

Aangezien ook mijn 4 maanden oude Tab S2 uit het niets ophoud met opladen is mijn drang om ooit verdere producten van samsung te kopen nu heel laag en zal toch echt overtuigt moeten worden dat samsung wel een goede service/producten heeft. Op dit moment is de teleurstelling hoog en zit ik met een peperduur product waar ik alleen maar gefrustreerd van raak ipv dat het communiceren en mijn werk makkelijker zal moeten maken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wensley1982