Klacht: Onbruikbare gaskookplaat

op 15 juli 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een aantal weken geleden bij Ikea een kookplaat gekocht. Gevraagd aan de verkoper of deze geschikt was voor het netwerk op de camping, wat volgens hem geen probleem was. En anders konden. We via klantenservice andere sproeiers bestellen en kwam het goed…. Fijn. Nu na inbouw door installateur blijkt dat het dus niet geschikt is, ik bellen met klantenservice en krijg na serieus 40 minuten wachten een dame, die keurig geholpen heeft, maar die mij het nummer van Whirlpool geeft omdat ze niets voor mij kan doen. Terwijl de gebruiksaanwijzing toch duidelijk zegt dat ik via klantenservice sproeiers kan bestellen.
Goed, ik Whirlpool gebeld, maar ook daar geen oplossing. Misschien heeft de bouwmarkt iets zegt de man.. Maar wat mij nu verteld is door installateur dat deze plaat niet geschikt is voor omzetten van sproeiers, dus zit ik met een ingebouwde gaskookplaat die ik niet kan gebruiken. Ik bel ikea, die zegt… Nieuwe plaat kopen want alles wat ingebouwd is kan niet retour.
Dus ik ben er wel klaar mee.
Hoe gaan we dit oplossen?

Als er een oplossing komt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pispaal