Klacht: Onbeschofte supermarkt leidinggevende

Oumaima As op 01 maart 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo vandaag deed ik om 19:15 boodschappen bij de Lidl van insuldinge weg Amsterdam Oost. Ik kom er letterlijk net vandaan en ben hartstikke razend! Voor mij geen boodschappen meer in dit supermarkt.
Ik wilde graag een leuke bakje kopen die ik had gevonden in de schappen van de Lidl er was alleen 1 van. Ik vroeg bij de kassa hoeveel deze kostte. De caissière gaf aan dit even te vragen aan de leidinggevende. Hij kwam hierna voor de kassa staan en gaf op een hartstikke onbeschofte toon aan dat dit niet te verkopen is. Nou ben ik zelf leidinggevende geweest van een supermarkt. Ik gaf aan dat ik hem dan graag wil kopen omdat het anders toch wordt weggegooid omdat er geen andere was. De leidinggevende begon te schreeuwen aan de kant van de servicebalie dat hij het toch niet gaat geven. Ik gaf aan dat ik hem onbeschoft vond. Hij schreeuwde van de balie klant : JA HOEZO ALLEEN OMDAT IK HET NIET WIL VERKOPEN AAN JE. Schreeuwend door de winkel naar de kassa toe. Woedend ben ik weggegaan omdat ik het niet wilde laten escaleren.
Deze leidinggevende is zeer zeker geen visitekaartje voor uw supermarkt en vind het onzinnig hoe hij het aangepakt heeft. Hij weet kennelijk niet dat de klant koning is. Hij had het gewoon kunnen aanslaan voor niet scanbaar en er een mooi prijsje aan kunnen verdienen. Als het goed is heet de leidinggevende Vincent hij draagt een bril.

Hopend dat jullie hiermee wat kunnen. Ik ben namelijk nog nooit zo gekleineerd in een supermarkt.

Oumaima Asirhane
0648177372

Als de manager zijn excuses aanbied. En mogelijk de bak toch voor een prijsje kan komen ophalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 01 maart 2021 om 07:09 geantwoord