Klacht: Onbeschofte personeel action Slinge

op 13 juni 2021 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Action – baarlandhof 17 Rotterdam
Ik stond bij de kleding en de pakjes van de leggings waren al open. Ik pak een legging om te kijken of die zou passen aangezien alles al open lag. Een een korte flinke dame met hoofddoek komt schreeuwend op mij af gelopen. Mijn dochtertje schrok van haar toon en ging naar achter! Ten eerste ik heb het niet open gemaakt alles ligt al open maar mevrouw met de hoofddoek bleef roepen dat ik dingen open maak ik kon wel door de grond zakken. Is toch niet normaal hoe ze met hun klanten omgaan! Vervolgens word je ook nog in je gezicht uitgelachen als je zegt dat die al open was.

Ik wil een excuses van de manier waarop ik vandaag onterecht behandeld ben! Mijn dochter is nog steeds geschrokken van de manier hoe mevrouw schreeuwend op ons af kwam. Mevrouw draagt niet eens een mondkapje en hield zich niet aan de 1,5 meter

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Samirabenharouch