Klacht: Onbeschofte niet empatische behandeling klacht Fa med

op 06 oktober 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Krijg een aanmaning van Fa med voor een factuur op mijn adres, welke geadresseerd hoort te zijn op de wettelijke verblijfplaats dochter: adres moeder, alwaar ook de zorgverzekering op is afgesloten.

Ik leg dit netjes uit aan de medewerker van Fa med; dat dit een misverstand is en dat de originele nota naar moeder gestuurd dient te worden.
Ja, dat moet ik dan zelf maar regelen. Ik geef aan, dat elk fatsoenlijk groot bedrijf, hier de omissie van in zou zien en gelijk de zaak positief zou afhandelen met excuus.

Medewerker komt met het verwijt, had u maar eerder dingen moeten communiceren?!! Wat is dit voor een slecht ingewerkte medewerker van Famed. Op het oorspronkelijke bedrag blijft de boete van 50 procent staan! Totaal 120,35 euro voor n paar zooltjes bijslijpen bij de podoloog.

Vervolgens vraag ik de naam van decmedewerker, zegt ze die hoeft u niet te weten. Vraag ik of ik doorverbonden kan worden om het schappelijk af te handelen, zegt ze nee, dat kan niet, alleen via mail?!

Als de originele nota naar het juiste adres wordt verzonden, zonder boete, met een schappelijke betaaltermijn. En dat ik excuses krijg voor de onbeschofte behandeling door de medewerker van Fa med.

Zij gaf aan niet van een call center te zijn, maar ik kan me van een professionele organisatie, als Fa med niet voorstellen, dat zij hun medewerkers, dusdanig met klanten laten omgaan.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

6 dagen geleden - Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Alle klachten die gemeld zijn door mitty003