Klacht: onbeschofte medewerkster aan de kassa

op 17 maart 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 17 maart 2015 om 14:14 uur ben ik geholpen door mevr H. Stolk. Ik heb laminaat gekocht en mijn kassa bon moest een stempel op van personeelsleden met personeelsnummer en een handtekening. Zodat ik mijn kassabon kan opsturen naar mijn werk zodat ik de 10 procent korting terug krijg op mijn rekeningnummer. Toen ik vroeg om een handtekening van mevr. Stolk kreeg ik een grote mond en ik moest erbij alstublieft zeggen. Ik wist niet wat ik hoorde en heb toen nóg een keer alstublieft gezegd want ze wou geen handtekening zetten. ze heeft me voor schut gezet bij de mensen die in de rij stonden. ze wou me ook niet eens aankijken. Ik voelde me zwaar vernederd door mevr Stolk. Nog nooit zo een onbeschofte kassamedewerkster meegemaakt. Ze groette me ten eerste ook al niet. Ik voelde me zwaar gediscrimineerd. Omdat ik er als buitenlandse uitzie. Graag wil ik een excuses van deze medewerker. Ik kom graag bij Leenbakker. Maar na deze ervaring zal mijn gevoel heel anders onder Leenbakker zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een excuses van mevrouw H. Stolk willen. Deze medewerker stond in het filiaal in Roosendaal. Op dinsdag 17-03-2015......14:14 uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door S. r