Klacht: Onbeschofte medewerkster

op 10 oktober 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Goedemorgen, afgelopen zaterdag 8 oktober 2016, ging ik met mijn zus , die in Nuenen woont , om 16.55 uur naar de winkel die nog open was om wat baby items te kopen voor de zoon van mijn zus. De medewerkster die blijkbaar niet kon wachten zette de reklameborden en container bak al gelijk binnen…precies voor mij!! Onbeschoft gewoon! Geen sorry kan u even aan de kant. Verschrikkelijk vond ik haar. Ik keek haar ook aan maar zij keek erg hooghartig. Ik ben van mening dat het GEEN sluitingstijd is. En dat ZIJ behoort Zelfs Tegen sluitingstijd klanten vriendelijk te bejegenen.

Dat er niet gekeken wordt WIE er binnenkomt totdat de klant zelf zich niet netjes opstelt. Dat is wat anders. Het lijkt er nu op dat ze al keek alsof wij toch maar BUITENLANDS ogen wij niets waard zijn!! Haar corrigeren is ZEKER op zijn plaats!! Schriftelijk dat iedereen gelijk is!!!! Ongeacht kleur of afkomst!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Z.A