Klacht: Onbeschofte medewerker

op 20 juli 2016 over Icentre in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 15 juli 12.45 uur kwam ik inenten Alkmaar binnen met een klacht over mijn iPad , ik krijg telkens een pop-up die mij telkens wijst dat ik in moet loggen bij icloud die ik met geen mogelijkheid wegkrijg. Inloggen bij icloud lukt niet, geprobeerd met vernieuwde wachtwoord..ik kwam niet uit . Medewerker kijkt naar mijn iPad naar instellingen, zegt er zit nog een update op en op sarcastische toon zegt hij “kwestie van lezen hè ” en geeft de iPad terug , daar moest ik het mee doen. Thuis geprobeerd met updaten maar ik krijg nog steeds die vervelende pop-up. Ik voel me echt slecht behandeld door deze medewerker en heb het idee dat hij ,omdat hij alleen in de zaak stond zonder andere klanten en geen andere collega’s en geen zin in zijn werk, dacht; ik scheep deze domme vrouw maar af”

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als mijn klachten serieus worden genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Makelaar@61