Klacht: Onbeschofte manager Primera Bilderdijkstraat 154-1hg

op 20 juli 2017 over Primera in de categorie Boekhandel

Afgelopen zaterdag heb ik een brief met belangrijke inhoud naar een collega in Rotterdam verstuurd vanuit de Primera op de Bilderdijkstraat in Amsterdam. Vanwege de inhoud koos ik ervoor de post als aangetekende brief te versturen, waar ik €8,35 voor moest betalen.
Het adres op de envelop was in Rotterdam, de postcode begon met de cijfers 3021.
Vandaag werd ik door mijn collega gebeld, de brief was nog steeds niet aangekomen. Bij controle van het briefje met barcode ontdekte ik dat de medewerker van Primera de postcode verkeerd had overgenomen, in plaats van 3021 was het 2021 en dat is in Haarlem ipv Rotterdam.
Toen ik vervolgens terug ging naar Primera om te vragen hoe ik er achter kon komen waar mijn brief nu zou kunnen zijn werd ik te woord gestaan door de manager. Nog voor ik mijn verhaal af kon maken brulde hij in mijn gezicht dat hij me niet verder kon helpen, dat het niet zijn fout was, dat hij niet wilde uitleggen wat ik moest doen en dat ik post.nl maar moest bellen.
Toen ik zei dat ik niet voor niets €8,35 betaald had zei hij dat hij daar niets mee te maken had en dat het mijn eigen keuze was geweest dit bedrag te betalen. Hij communiceerde op een uitermate onvriendelijke en onbeschofte manier, zo onbeschoft dat ik boos de winkel uit ben gelopen.
En dit is niet de eerste keer dat ik ontevreden deze winkel verliet, het is me al meermaals opgevallen dat het personeel van deze Primera hun klanten uitermate ongeduldig, onbehulpzaam en vooral onbeleefd te woord staat.
Ik ben een betalende klant en wens ook zo behandeld te worden, dus bij deze Primera zien ze mij nooit meer terug.

Ik ben tevreden als ik op een normale, beleefde manier te woord gestaan en geholpen word. Dat gebeurt bij Primera Kinkerstraat helaas maar zelden.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera Anne