Klacht: Onbeschofte manager

op 16 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij dachten lekker even wat boodschappen te kunnen doen. We achterste gedeelte was afgesloten vanwege het bijvullen van diverse producten. Ik wilde graag naar de kaasproducten en werd op een zeer onvriendelijke manier verteld dat de schappen afgesloten zijn en dat hij ook gewoon zijn werk moest doen en snauwde op een associale manier dat hij het wel zou pakken. Ik vind dat dit op een andere manier gezegd kon worden. dit is tevens niet de eerste keer dat ik bij deze lidl door deze man zo behandeld word. Voor mij nooit meer Lidl

Gewenste Oplossing:

Wanneer er op een fatsoenlijke manier met de klant word omgegaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 mei 2020 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Melissapluijm