Klacht: Onbeschofte klantenservice

op 13 september 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Onlangs mijn fiets geleverd gekregen, helaas met een gebrek aan de kettingkast waardoor ik hem niet kan gebruiken. Afgelopen zaterdag gebeld met klantenservice, vriendelijk tewoord gestaan door een jongen die aangaf het reparatieverzoek door te geven aan servicepunt. Na 5 dagen niets gehoord. Nogmaals een belletje aan de klantenservice en compleet afgesnauwd door ene Sharon, die aangeeft dat ik toch maar even geduld dien te hebben (ook al is de fiets door hen verkeerd opgeleverd) en dat ik niet maar kan verwachten dat ik ‘als een koningin’ behandeld wordt?! Ik ben zeer verbaasd; waarom word ik als klant zo bejegend terwijl ik een kapotte fiets geleverd krijg?? Als mij vriendelijk word medegedeeld dat ik nog een aantal dagen geduld moet hebben, snap ik dat. Dit niet…

Als mijn fiets zo snel mogelijk wordt gemaakt & ik van de klantenservice een correcte en klantvriendelijke reactie krijg; zeker in de wetenschap dat ik hier niks aan kan doen!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Fietsenwinkel

Heeft op 14 september 2017 om 08:33 geantwoord

Beste Marjolijn,

Wat vervelend om te lezen dat u op deze manier te woord bent gestaan door een van onze medewerkers, dit is zeker niet de bedoeling. Ik ga dit doorzetten naar de juiste afdeling zodat zij uw feedback op kunnen pakken. Onze excuses dat de fiets niet goed geleverd is. Ik zie dat op dit moment de aanvraag nog open staat en nog niet is geaccepteerd door het servicepunt. Ik zal de status voor u in de gaten houden en vandaag contact opnemen met het servicepunt om te vragen of ze er extra vaart achter kunnen zetten. Ik ga er vanuit dat je snel langs kunt gaan met uw fiets om het probleem te verhelpen.

Wynand - Fietsenwinkel.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marjolijneijsink