Klacht: Onbeschofte HTM bus chauffeurs

op 22 januari 2014 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een klacht over de chauffeur van lijn 26 tussen 9:17 en 9:52 van Loevesteinlaan 190 naar Voorburg station. Ik ben bij de halte Loevesteinlaan ingestapt. Ik zat op een stoel muziek te luisteren en was ik mijn broodje aan het eten. Ik wist niet dat dat niet mocht. Toen ik aan het eten was heeft de bus chauffeur de bus gestopt en naar mij gekomen. Ik deed mijn headfoon af en tot mijn grote verbazing hoorde ik de chauffeur tegen mij zeggen: “Fuck you, don’t eat in the bus”!!!!!!!!
Ik was echt geschokt van deze manier van praten van de chaffeur. Dat is echt schandalig. Okay, ik was fout. Ik wist niet dat je in de bus niet een broodje mag eten. Maar is dit de manier waarop HTM met de klanten wil omgaan. Het hoef maar iets fout te gaan en ze beginnen te schelden. Durf deze laffe chauffeur ook tegen een grote kerel ook zeggen “Fuck you”. Of zegt hij alleen tegen vrouwen?
Ik zat te huilen toen ik in het kantoor was. Het is echt niet te geloven. Ik kan echt nog steeds niet geloven dat een chauffeur van HTM tegen mij zegt “Fuck you”. En waarom?. Het is niet mijn eerste keer dat ik meemaak dat de medewerkers van HTM zo te keer gaan tegen de reizigers. Het is alsof ze hun frustraties willen afreageren op de reizigers. En ze zoeken het op en zoeken iemand die geschikt is.
Ik begrijp steeds beter waarom men steeds voor auto kiest. Ze worden slecht behandeld en ov-chip kaart is ook niet goedkoper en makkelijker geworden. En als een chauffeur tegen je zegt “Fuck you” dan is het de druppel die de emmer doen verlopen.

De buschauffeur moet worden gewaaschuwd en verplicht naar een cursus gaan. Bijvoorbeeld cursus om met je frustratie omgaan

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door parmida