Klacht: onbeschofte filiaalmanager loosduinsehoofdstraat

op 15 oktober 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik ben een goeie klacht van Kruidvat in Mariahoeve, en ben net verhuisd naar Loosduinen Zaterdag om 16.45 zijn wie naar Kruidvat om een pulsmeter te kopen, een lieve medewerker heeft ons geholpen om een uit de kast te halen,wij stond te kijken naar een mand met vitaminen met “uit de assortiment,Laste kans!” we vraagd wat de prijs was omdat er geen prijssticker op zat, Rotor vitaminen C potten van €12.95 waren er tussen. aan vragen wat de afgeprijsd prijs was waren we verteleld door de filiaalmanager, dat hoord in de scrap maar er waren veel,we zegt dat klopt niet & waren vetelled, hij had geen zin om te discusseren & we waren summerd on de zaak te verlaten,ik zeg ik wil eerst mijn boodschappen betalen,dat was niet gewenst en hij blijf demonstratief bij ons tot wij de zaak had verlaten.door zijn sloordigheid als manager(artikelen verkeerd aangeboden) waren wij op een onaardigheid manier de zaak uitgezet, in bij zijn van alle klanten.

Ik will dat de filiaalmanager word aangesproken op zijn gedrag.
Ik will een antwoord hebben van Hoofdkantoor Kruidvat>

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Colin Lowson