Klacht: Onbeschofte chauffeuse

op 26 november 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 23 november jl. om ± 17:00 uur is uw chauffeuse (portier nummer 110042) aangesproken op de wijze waarop zij de auto geparkeerd had. Daarbij werd aangegeven dat zij het zicht blokt voor uitrijdende auto’s uit de parkeerkuil (mede doordat ze te dicht op de bocht geparkeerd stond).
De chauffeuse trok vervolgens nogal van leer, zijnde “ik parkeer hem nergens anders, staat goed”, “anders moet ik te ver lopen”, “bekijk het maar”, “dan krijg ik last van mijn rug en dat is belangrijker”.
Zij bleef doorgaan met haar “preek” en liep gewoon door/weg.
Dit vinden wij onacceptabel !

Gewenste Oplossing:

Als de auto geparkeerd wordt op de daarvoor bestemde laden en lossen plek of aan de andere kant van de straat, verder weg van de bocht en rekening houdend met het uitzicht van de auto's die uit de parkeerkuil komen.
Excuses van deze chauffeuse is op zijn plek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 04 mei 2017 om 09:35 geantwoord

Dit geeft enkel een politiek correct antwoord op het verwerken van de klacht en niet een oplossing of excuus!
Jammer dat dit de werkwijze is

Alle klachten die gemeld zijn door Claranet Benelux B.V.