Klacht: Onbeschofte chauffeuse

op 26 november 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 23 november jl. om ± 17:00 uur is uw chauffeuse (portier nummer 110042) aangesproken op de wijze waarop zij de auto geparkeerd had. Daarbij werd aangegeven dat zij het zicht blokt voor uitrijdende auto’s uit de parkeerkuil (mede doordat ze te dicht op de bocht geparkeerd stond).
De chauffeuse trok vervolgens nogal van leer, zijnde “ik parkeer hem nergens anders, staat goed”, “anders moet ik te ver lopen”, “bekijk het maar”, “dan krijg ik last van mijn rug en dat is belangrijker”.
Zij bleef doorgaan met haar “preek” en liep gewoon door/weg.
Dit vinden wij onacceptabel !

Als de auto geparkeerd wordt op de daarvoor bestemde laden en lossen plek of aan de andere kant van de straat, verder weg van de bocht en rekening houdend met het uitzicht van de auto's die uit de parkeerkuil komen.
Excuses van deze chauffeuse is op zijn plek.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:48 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 04 mei 2017 om 09:35 geantwoord

Dit geeft enkel een politiek correct antwoord op het verwerken van de klacht en niet een oplossing of excuus!
Jammer dat dit de werkwijze is

Alle klachten die gemeld zijn door Claranet Benelux B.V.