Klacht: Onbeschofte buschauffeur

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 17 februari rond 19:08 kwam op bushalte Hoornesplein de bus naar Den Haag Centraal langs. Doordat deze normaliter niet langs deze halte rijdt, waren een andere reiziger en ik in de war en vroegen we of deze bus langs Leiden Centraal kwam, de plek waar wij moesten zijn. Vervolgens begon de buschauffeur boos te schreeuwen dat wij op de voorkant vande bus moesten kijken. Toen wij onze verontschuldigingen aan probeerden te bieden, ging hij verder met zijn tirade en reed boos weg. Ik vond dit zelf echt niet kunnen, vandaar mijn klacht.

Als deze chauffeur hier op aangesproken wordt en een cursus 'omgaan met klanten' volgt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 09:56 geantwoord

Beste Maxxieeeee,

Wat jammer om te lezen dat de chauffeur zo reageerde op een vraag van jullie. Ik stuur je melding door naar de regio zodat we hoor en wederhoor met hem kunnen toepassen.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Maxxieeeee