Klacht: Onbeschofte buschauffeur

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 februari rond 19:08 kwam op bushalte Hoornesplein de bus naar Den Haag Centraal langs. Doordat deze normaliter niet langs deze halte rijdt, waren een andere reiziger en ik in de war en vroegen we of deze bus langs Leiden Centraal kwam, de plek waar wij moesten zijn. Vervolgens begon de buschauffeur boos te schreeuwen dat wij op de voorkant vande bus moesten kijken. Toen wij onze verontschuldigingen aan probeerden te bieden, ging hij verder met zijn tirade en reed boos weg. Ik vond dit zelf echt niet kunnen, vandaar mijn klacht.

Gewenste Oplossing:

Als deze chauffeur hier op aangesproken wordt en een cursus 'omgaan met klanten' volgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maxxieeeee,

Wat jammer om te lezen dat de chauffeur zo reageerde op een vraag van jullie. Ik stuur je melding door naar de regio zodat we hoor en wederhoor met hem kunnen toepassen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Maxxieeeee