Klacht: Onbeschofte buschauffeur

op 23 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

12:50 kwam ik aan bij wagnerplein tilburg , met de buslijn 1 , Er reed een vrouwelijke buschauffeur , ik maak elke dag gebruik van deze bus en weet dan ook dat hun Elke dag een stopronde doen en dat deed ze niet en reed gewoon door zodra ik vroeg om uit te stappen bij wagnerplein kreeg ik geen antwoord en toen vroeg ik het nog een keer en toen kreeg ik een grote mond (bek) , dat het niet zo was , en bij deze wil ik een klach indienen door het onbeschofte gedrag van deze buschauffeur.

Als deze buschauffeur goed aangepakt word , en haar busronde gewoon goed afmaakt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Kita1910, Je geeft aan dat je een grote mond kreeg van de chauffeur nadat je aan gegeven hebt te willen uitstappen omdat de bus volgens jou een stop hoort te maken op het plein. Ik heb de ritgegevens van lijn 1 bekeken maar deze heeft geen stop op het wagnerplein. Daarom kom ik niet helemaal uit jouw klacht? Is er een halte volgens jou? Want dan zou je gewoon op een stopknop kunnen drukken en dan stopt de bus bij betreffende halte? Als er geen officiële halte is (zoals bij lijn 5 bijvoorbeeld, die wel een halte Wagnerplein heeft) dan hoeft de bus daar ook niet te stoppen. Er is wel een halte 'Busstation Noord' maar ook dan geldt dat je op het knopje moet drukken, anders kan de bus doorrijden als er niemand staat die wil instappen. Het kan voorkomen dat sommige bussen op het Wagnerplein zelf even blijven staan om hun tijd af te wachten maar dat wil niet zeggen dat ze verplicht zijn dat te doen of mensen in of uit te laten stappen. Mocht dat toch anders zitten, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 juli 2017 om 14:51 geantwoord

Beste Kita1910,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht tot in de puntjes uit te kunnen zoeken. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva