Klacht: Onbeschofte bezorger

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik hoef niet in de watten gelegd te worden wanneer een bezorger aan de deur komt, maar deze bezorger die blijkbaar vaker in mijn buurt moet bezorger, slaat echt alles.

Hij blijft de bel ingedrukt houden tot je open doet. De eerste keer dat dit gebeurde dacht ik dat de beste man haast had. Maar vandaag deed hij het dus weer. En verbaal is de beste man ook niet echt sterk, een goedemiddag kan er helaas niet van af. Zijn eerste zin, vraag of geluidje dat hij maakte was: “krabbeltje?!”. Nadat ik mijn handtekening voor ontvangst had gezet, was de volgende korte vraag: “achternaam?!”. Ik zei mijn achternaam en weg was hij.

Zijn zat mensen die opzoek zijn naar een baan die het wel leuk vinden om contact te hebben met mensen. Ik hoef geen heel gesprek, maar klantvriendelijkheid bij de bezorger is ver te zoeken!

Gewenste Oplossing:

Andere bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte S. Hira dos Santos,

Uw klacht is in behandeling genomen en vandaag 20 Oktober per mail beantwoord. In de mail is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure. Voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door Stefano dos Santos