Klacht: Onbeschofte behandeling

op 22 september 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik wilde vandaag ongeopende verf retour brengen. Bij binnenkomst loop ik naar de kassa. Ik wist niet goed waar de retour balie is. Ik wacht dus even omdat er drie medewerkers aan het praten waren. Een medewerkster loopt richting mij, zegt niets en gaat de kassa draaien. Ik werd volkomen genegeerd. Aan de andere kassa stond haar vader in de rij, waarmee ze communiceerden. Ineens draaide ze zich om richting mij en zegt erg onvriendelijk, ik doe mijn best hoor, meer kan ik niet doen! Ik vertel dat ik verf kom terugbrengen, maar dat ik niet weet waar de balie is. U moet de andere kassa nemen! Conclusie ik mocht mijn verf niet inleveren. Ik was 3 dagen te laat ivm de 8 dagen termijn. Ik ben vertrokken naar een andere action. Daar ben ik netjes geholpen en heb ik mijn andere inrichting artikelen kunnen kopen.

Ontslag van deze zeer onvriendelijke medewerker!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door A De Kok