Klacht: Onbeschoft personeelslid

op 06 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik kwam vanmiddag een pakje ophalen. Ik moest bij het afhaalpunt zijn. Ik stond daar een jongeman van kruitvat in Zwolle aan de Wade stond bij de kassa ernaast. Ziet mij niet staan helpt een klant ik wacht nog rustig, hij helpt nog een klant en loopt weg. Ik vraag wie gaat hier helpen, hij komt met een charagijnig hoofd naar mij toe en ik vraag waarom liep je weg, hij geeft geen antwoord maar gaat hevig blazen, toen zei ik haal je baas er maar bij kan die jouw helpen blazen. Dat wilde hij niet doen. Ik sprak een mevrouw aan met kleding aan van het kruitvat ik vroeg aan haar wil jij de baas even erbij halen, ze zei dat ben ik vandaag. Onder tussen ging de jongeman met zij rug naar ons toestaan en zei ze zei geeneens goedemorgen daar kan ik zo niet tegen. Hoe kon ik goedemorgen zeggen als hij mij niet ging helpen. Ik zei tegen hem niet je fatsoen houden daar kan ik niet tegen. Ze zei tegen de jongeman ga jij maar achter wat drinken. Toen ging ze mij helpen. Maar geen woord van excuses. Jammer mocht altijd wel graag winkelen bij kruitvat.

Dat gaat denk ik niet meer lukken. Maar ik moest even mijn verhaal kwijt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda Schmidt