Klacht: onbeschoft personeel/conducteurs

op 14 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

januari 2016, naar schiphol met twee zware koffers, onverwachte vertraging en overstap, vroeg advies/bijstand aan conducteur van ± 55 jr, reactie:”uw keus, zoekt u zelf maar uit” waarna hij meteen wegliep!

Juni 2016, naar schiphol met 2 zware koffers, vroeg de Marokkaans/turkse conducteur van ± 25/30 mij op schiphol een koffer aan te reiken van de trap van de trein naar het perron.
Hij voelde er even aan en zei toen ” dat is mijn werk niet”, zelf ben ik tegen de 70!
Krijgen deze mensen bij NS geen salaris of zo?
Opvoeding en cursussen in klantvriendelijkheid hebben ze in ieder geval nooit ontvangen!
Als een normaal bedrijf zo slecht scoort in prestatie (altijd weer een vraag of de trein wel of niet komt en wel of niet met vertraging) of op deze manier met klanten omgaat was zij gauw failliet!
Wat een negatief bedrijf is NS geworden!!
Gelukkig kan ik nu met de nachtbus!

terugstorten van het ticket Almelo/schiphol zou helpen!
Cursussen klantvriendelijkheid verstrekken of beter testen bij sollicitatie.
Conducteurs van naamplaatje voorzien of als dit te kwetsbaar is een plaatje met persoonlijke code zodat de klacht gelinkt kan worden naar de werknemer met dit wangedrag.

Reactie van de melder van de klacht 1415

1 jaar geleden - Graag hoor ik wat er daadwerkelijk gebeurt met mijn klacht!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS