Klacht: Onbeschoft personeel en niet willen helpen

op 14 augustus 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik was afgelopen zaterdag naar de ICI Paris op de binnenwegplein Rotterdam geweest.Ik heb eerst kwartier moeten wachten totdat iemand bereid was om te helpen.Ik vroeg om de korting van 30 % die op die zaterdag van toepassing was.Ik kreeg zo een snauw van die verkoopster dat ik maar naar de Douglas aan de overkant ben gegaan.Het valt mij heel erg op dat het personeel bij ICI Paris Binnenwegplein te beroerd is om de klanten te helpen.En bovendien mocht je toch nog gelukt zijn om.iets te kopen..dan zijn ze ook nog beroerd om een monstertje mee te geven.Volgens mij verdelen ze die onderling en geven ze het niet aan de klanten.

Wanneer ik netjes word geholpen en goed behandeld word.Ik ben zeker geen vervelende klant. Ik prrobeer regelmatig mijn producten bij ICI Paris te kopen..maar de laatste tijd word het toch minder met het onvriendelijke personeel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandhya Mahabier