Klacht: onbeschoft personeel dat ook nog afdoet aan kwaliteit vers product

op 20 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Maandag – ochtend 20-1-14 bezocht ik het AH-filiaal in Berkel en Rodenrijs.
Bij de afdeling groenten en fruit zocht ik appelen uit , bij een aanbiedingsopstelling waarbij appelen lagen op voorgevormde gestapelde zachte karton bladen , waarvan een behoorlijk aantal beurse plekken vertoonden.
Bij het optillen van zo’n kartonnen blad ( onder de bovenop gelegen appels was geen enkel exemplaar meer aanwezig wat niét gebutst was) kwam een medewerker langs die onder het uitroepen van ‘dat zullen we zo maar doen voordat het een zooitje wordt ” met één ruk het karton wegtrok wat ik omhoog hield , waarbij enkele appelen over de grond rolde en de rest met een vaartje rondom de kist stuiterde ( en verder ‘verbeursde ‘) . Zonder verder nog om te kijken liep de medewerker verder met het karton in de hand.

Aangezien dit niet het eerste incident met personeel is bij dit AH - filiaal in Berkel en Rodenrijs lijkt mij het goed dat het management de komende periode samen met het personeel gaat werken aan het begrip klantvriendelijkheid

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.A. Coors