Klacht: Onbeschoft personeel bij customer service en onterechte afschrijving van credit card

op 25 september 2017 over Auto europe in de categorie Verhuur

Eind juli jl. hebben zowel Rental Cars als Auto Europe bijna euro 400 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb via Budget een auto gehuurd bij Rental Cars maar Budget is ook gekoppeld aan Auto Europe. Auto Europe heeft ook het huurbedrag van mijn credit card afgeschreven terwijl ik geen auto bij hen gehuurd heb. Ik ben daar inmiddels al een maand over aan het bellen met alle partijen maar wordt tot 4 keer toe extreem onbeschoft door Auto Europe afgewimpeld. Voornamen geven ze wel als je vraagt hoe ze heten. Maar de laatste dame die ik vandaag sprak bij Auto Europe om de situatie nogmaals uit te leggen heet Mary Jane zegt ze maar wil geen achternaam geven. Toe ik aangaf dat zij mij zeer onbeleefd te woord stond gaf ze aan dat er geen opnames worden gemaakt van het telefoongesprek. Echt schandalig: je bent je geld kwijt zonder een auto te hebben gehuurd en ze staan je volstrekt onbeleefd te woord. Nooit iets huren via Auto Europe dus!

Als Auto Europe fatsoenlijk en klant vriendelijk personeel zou inzetten om klanten te woord te staan en zij mijn geld terug geven.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Ras