Klacht: onbeschoft geholpen door medewerker

op 20 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Hedenmiddag 20-8-2016 stond ik met mijn man bij de infobalie/kaartjes verkoop in station Amersfoort. Beide balies waren bezet en wij stonden beiden in de rij. Mijn man liep even weg uit de ene rij en toen deze vrij kwam stond er gelijk een dame die net binnen was gekomen bij de balie. Ik zei de dame dat wij al stonden te wachten .maar zij reageerde: u staat toch in de andere rij. De medewerkster begon zich ermee te bemoeien en antwoordde dat deze dame gelijk had. Ik zei dat wij al even stonden te wachten en dat de dame die net binnen kwam ook hadden kunnen zeggen: gaat u maar voor, u stond hier al. De medewerkster achter de balie (donker asociaal type met paardestaart) was het hier niet mee eens en zei me dat ik behoorlijk lelijk ben als ik boos ben. Ik voelde me hierdoor aardig beledigd en ben later teruggegaan om haar naam te vragen. Haar collega zei me dat ze geen Namen mochten geven maar dat ze vond dat ik wel gelijk had. Ook al heeft de donkerharige medewerkster die mij onbeschoft behandelde hier een mening over dan vind ik nog dat zij zich er niet mee te bemoeien heeft en mij al helemaal niet onbeschoft te behandelen heeft. Ik ben nog altijd een klant en dien met respect behandeld te worden. Deze “dame” kan absoluut niet met klanten omgaan en heeft een grote mond.

?

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 13:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mar ik ke