Klacht: Onbeschoft “geholpen”.

op 29 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vraag aan een medewerkster waar vind ik de oordruppels. Wuift met haar hand daar!! Kom ik bij het vak met OOGDRUPPELS. Kom terug bij de kassa en zeg daar staan geen Oordruppels. Medewerkster loopt naar een vak slaat met haar hand in een vak en zegt hier! Staan er Neusdruppels een echtpaar wat daar staat zegt nog lekker onbeschoft heeft zeker geen zin vandaag. Ik weer terug heb helaas geen leesbril bij mij en ben afhankelijk van het personeel. Komt de medewerkster weer mee schopt met haar voet richting het onderste vak en zegt hier!. Dus ik buk mij en pak een verpakking dat iets met oor ….. loop naar de kassa en betaal. Kom ik thuis blijkt het oorspray voor vervuilde oren te zijn GEEN OORDRUPPELS bij oorpijn!!!?? Ik ben pislink over de behandeling kom voor het eerst in Zaandam voor het winkelcentrum en loop dan ook even binnen bij het Kruidvat waar ik altijd kom maar dan in Heemskerk. Ben er echt even klaar mee de grootste ramp is ik heb geen bon gekregen en ze heeft niet naar mijn klantenkaart gevraagd. Dag Zaandam ik ben klaar met dit Kruidvat.

Oorspray ruilen voor oordruppels ondanks ik geen bon heb. Betaling via de pin gedaan van bijna 10 euro.

Deze dame moet niet op zondag gaan werken en haar opleiding nog eens zachtjes overdoen. Ze struikelde over een rek met spullen die naast de kassa stond waarschijnlijk kwam ze niet toe aan het bijvullen van de vakken en was chagrijnig over haar dag. Ik was helaas de druppel die......haar in de weg stond.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Steyn-Beentjes