Klacht: Onbeschoft gedrag bedrijfsleider

op 15 december 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Gisteren wilde ik spaghetti maken en het gehakt, dat ik de dag ervoor gekocht had, was 4 dagen over de datum. AH Rotterdam Prinsenland gebeld en gevraagd naar een oplossing. Ik mocht het gehakt komen omruilen, maar ik had geen vervoer. Verder had ik geen eten in huis. Uw bedrijfsleider Littel meldde mij, dat zijn kinderen nooit zonder eten zouden zitten? Naar een oplossing werd niet gezocht. Een zeer onbeschofte uitspraak voor iemand die de situatie niet kent. Overigens had ik een week ervoor een pak Optimel, die een week over de dataum was. Zeer teleurstellend voor een overigens tevreden klant, die al 22 jaar bij dezelfde vestiging komt.

De heer Littel had met een oplossing moeten komen, zodat ik geen extra kosten had moeten maken voor een bestelling bij Thuisbezorgd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra.smits