Klacht: Onbeschoft gedrag

op 18 december 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Afgelopen black friday ben ik gaan winkelen, in Rotterdam samen met mijn vriendin. Ik wilde graag voor mijn vriend een leuk kadotje meenemen en besloot om het luchtje. An dior te halen sauvage en besloot ook gelijk de mist erbij te kopen. Ik wiste wat ik wilde en was snel klaar afrekenen en even laten inpakken. Ze deed er een klein flesje bij van dior sauvage en vroeg om een andere omdat ik dacht kan ik een ander luchtje uitproberen maar ze zei nee dat mocht niet en zei moet verder fijne dag nog. Vond het jammer maar dacht ja ze hebben het ook druk. Toen ik in die avond het kado aan mijn vriend gaf bleek de deo er in te zitten i.p.v de mist dit vond ik erg jammer… Dus besloten we om terug te gaan. Eerst waren we even langs andere winkels geweest om nog schoenen te halen en werd daarom erg laat en gingen we ons haasten naar de ici paris. Vijf voor elf stapten we binnen en legde we uit wat er fout was. Het meisje legde uit dat de supervisor hier overging en ging ze er even bij halen. Geen probleem. Op een gegeven moment kwam de supervisor en zuchtte hard voor me en zei ” altijd weer leuk hóór dingen retouren net voor sluitingstijd wanneer je naar huis wil hadden jullie niet eerder kunnen komen” vond het heel jammer dat ze zo reageerde en gaf mijzelf een rot gevoel. Dacht heb ik hiervoor gehaast, zij maaken de fout en dan ook nog eens zo reageren en niet even vragen eerst wat ze voor ons kon betekenen. Ik kwam om te ruilen maar me vriend zei gelijk ” we willen het geld terug” elf uur liepen we de winkel uit en terwijl we naar de uitgang liepen zij ze hehe eindelijk. Mijn vriend moest zich erg inhouden en zelf was ik ook pist off! Waarom kan je zo tegen je klanten doen? Vind het nergens op slaan. Volgende keer toch Douglas!

Hoor graag wat u hier mee doet! Ben gewoon tevreden al vraag je iets normaals dat je ook normaal antwoord terug kan verwachten en dat er gevraagd word waarom kom je het retouren. En excuses dat ik er weer voor terug naar rotterdam moet komen een half uur in de auto moet zitten voor niks. In de middag het zelfde luchtje in de tas krijgen die ik heb gekocht. En nog eens de winkel worden uitgefloten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jenkey