Klacht: Onbeschoft en niet klantvriendelijk

op 21 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik stond bij de kassa en er stond een vrouw van middelbare leeftijd voor mij. Ik stond daar met mijn broer en het verliep allemaal niet heel soepel de vrouw voor ons had een paar boodschappen en rekende af ik overhoorde dat het meisje achter de kassa (ong. 20) bot reageerde en op een geirriteerde toon vroeg of ze het bonnetje wou. De vrouw bleef heel vriendelijk en zei jaa graag nam de bon aan en pakte haar spullen in. Hierna werden mijn broer zijn spullen gescand en vroeg ondertussen de vrouw op een vriendelijke toon of ze nog zegels kreeg het meisje reageerde heel geirriteerd met nee pas bij 10 euro en keek heel boos naar de vrouw. Later had mn broer betaald en vroeg ze bot of hij de bon wou hij zei jaa en we liepen weg later heb ik buiten tegen de vrouw gezegd of ze dit niet raar vond en zei dat het hier wel vaker gebeurde. Ikzelf vind het niet normaal en vind klantvriendelijkheid heel belangrijk ik zal hierdoor de komende tijd niet naar de lidl gaan.

Wanneer de werknemers hierop zijn aangesproken en klantvriendelijk zijn naar iedereen en misschien heeft iemand weleens een slechte dag maar dit was niet nodig.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 februari 2018 om 13:46 geantwoord