Klacht: Onbeschoft en asociaal gedrag werknemer Adecco

op 04 juli 2017 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Ik had een intakegesprek voor de functie cargo medewerker KLM bij de vestiging in Schiphol van Adecco, Ik kreeg een gesprek met mevrouw Judith van Oostveen dat helemaal uit de hand is gelopen(ruzie) zij kwam heel brutaal over en behandelde me als een hond waar ik totaal niet gediend van was. Ik had haar 1 keer onderbroken in in een verhaal dat zij aan het vertellen, dat vond zei zoo erg dat ik haar onderbrak, en toen reageerde ze gelijk gerititeerd met ik vind het strondvervelend dat je me nu onderbreekt ze bleef maar door mekeren. Toen zei ik er wat van”jij doet nu vervelend tegen mij” daarna pakte ze haar papieren en zei dat ze er klaar mee is. Toen werd ik boos omdat ik veel moeite heb gedaan mij voor te bereiden voor dat werk wat ik graag wilde doen, ik laat niemand mij zo behandelen. Respect moet van 2 kanten komen, ik vind het niet normaal dat ze mensen zo fel en hard behandelt die daar komen om te werken. Ik laat me niet als een hond behandelen. Ik vind het jammer en treurig dat het met een ruzie is afgelopen, want ik ben een vriendelijke jongen die niet van ruzie houd en iedereen vrolijk te woord staat, maar is het deze keer echt goed fout gegaan ik hoop dat jullie deze medewerker aanspreken dat ze mensen normaal en met rescpect moet gaan behandelen en niet als een dier

Deze mevrouw heeft mijn sollicitatie verpest ik zou graag een afspraak willen met een ander collega (leidinggevende)om te laten zien dat ik een goede kant heb van mijn gedrag en hun laat zien dat ik totaal niet agressief ben of iets

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 14 juli 2017 om 13:02 geantwoord

Geachte heer Hamdan,

wij willen u verwijzen naar het schrijven wat u reeds vanuit Adecco heeft ontvangen. In dit schrijven is ons standpunt uitgebreid aan bod gekomen en deze is niet gewijzigd.

Wij hopen u via deze weg voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u succes in uw verdere loopbaan.

Hoogachtend,

Adecco Quality & CSR