Klacht: Onbeschoft chauffeur

op 27 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een mevrouw die de Nederlandse taal niet goed beheerst liep de bus in en snapte de chauffeur niet toen ze vertelde dat ze niet goed was ingecheckt. De vrouwelijke buschauffeur ging vervolgens in de bus schreeuwen dat ze moest komen betalen. Zo ga je niet met mensen om, dit is heel associaal. Ik zat in lijn 3, kortendijk, van 10:47, in roosendaal. Datum is 27-05-2016.

Gewenste Oplossing:

De buschauffeur moet aangesproken worden op haar gedrag en duidelijk gemaakt worden dat dit echt heel associaal is. Iedereen in de bus keek naar de mevrouw waar tegen werd geschreeuwd. Dit is vast een hele verveldende ervaring, zeker omdat de mevrouw zelf ook gewoon al wat ouder is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 mei 2016 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom laat ik dit voorval nader uitzoeken door de teammanager in de regio Roosendaal. Zij kunnen dan ook de kant van de chauffeur horen. Mocht het nodig blijken, dan zal dit zeker intern verder besproken worden.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nairy