Klacht: Onbeschoft chauffeur

op 27 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Een mevrouw die de Nederlandse taal niet goed beheerst liep de bus in en snapte de chauffeur niet toen ze vertelde dat ze niet goed was ingecheckt. De vrouwelijke buschauffeur ging vervolgens in de bus schreeuwen dat ze moest komen betalen. Zo ga je niet met mensen om, dit is heel associaal. Ik zat in lijn 3, kortendijk, van 10:47, in roosendaal. Datum is 27-05-2016.

De buschauffeur moet aangesproken worden op haar gedrag en duidelijk gemaakt worden dat dit echt heel associaal is. Iedereen in de bus keek naar de mevrouw waar tegen werd geschreeuwd. Dit is vast een hele verveldende ervaring, zeker omdat de mevrouw zelf ook gewoon al wat ouder is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 27 mei 2016 om 10:20 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom laat ik dit voorval nader uitzoeken door de teammanager in de regio Roosendaal. Zij kunnen dan ook de kant van de chauffeur horen. Mocht het nodig blijken, dan zal dit zeker intern verder besproken worden.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nairy