Klacht: onbeschoft busschauffeur

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

lijn 305 3 aug reed een buschauffeur die heel onbeschoft was ik vroeg de weg kreeg op een rottige manier antwoord was een heer met een baard. Verder moest ik naar Oss centraal daar stopte hij om 16:40. Hij was heel onvriendelijk ik zat zelf in de bus vooraan Ik ben bij Uden Station ingestapt samen met de buschauffeur ingestapt die zo onbeschoft was. De bus ging van Uden station naar Oss Trein/bus station. Ik zat zelf voorin in de bus.

Gewenste Oplossing:

Ik ben er niet mee eens dat jullie te weinig informatie hadden en dat jullie het hierbij laten er staat duidelijk hoelaat ik ingestapt ben en ik heb nu meer informatie staan hoe of wat. Als het opgelost ik wil ik op de hoogte gesteld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste lissi, Jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt hebt gehad met de chauffeur van lijn 305. Helaas is mij je klacht nog niet heel duidelijk. Zou je het volgende nog aan kunnen geven? Waar is dit voorgevallen? Hoe laat? Bij welke halte? Heb je zelf met lijn 305 gereisd of heb je alleen om info gevraagd? Wat heeft hij precies tegen je gezegd? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht door in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lissi,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 19 augustus 2017 om 19:31 geantwoord

Ik heb de klacht bijgewerkt want ik ben er niet mee eens met de oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door lissi