Klacht: Onbeschoft behandeld door personeel

op 20 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag 18 september 2017 in de ochtend ging ik naar Lidl Spijkenisse ’t Plateau 3.
Ik had beetje groene bananen nodig en daarom pakte ik die uit de onderste bananendoos. De bovenste doos met een klein aantal bananen erin legde ik op een andere doos. Toen ik verder liep hoorde ik iemand luid “nee” roepen. Toen zag ik dat het lidl personeel Heidi was. Ik ben zo beleefd geweest om naar haar toe te gaan om uit te leggen dat ik groene bananen nodig had. Ze deed heel grof en onbeschoft tegen mij. Ze zei dat zo alle bananen beschadigden. Ik zei dat ik de doos OP die andere DOOS had gezet. zij zei dat ik het op de bananen had gezet. en wees een banaan aan die (niet beschadigd) maar verrot was. en zei dat ze die niet meer kon verkopen en smeet die heel ruw weg. Er was een discussie. Ik zei nog “sorry ik zal het niet meer doen”. Ze bleef boos op mij.Toen ik naar de kassa liep kwam Heidi aangelopen en de kassiere riep heel hard haar naam en ging uitbundig naar haar zwaaien waar ik bijstond. Hun actie/ bedoeling was me duidelijk en daarom kwam het me zeer treiterend over. De kassiere deed ook klantonvriendelijk en grof tegen mij en gaf me een gescheurde biljet van 5 terug.

Ontslag van beide personeel. En netals alle andere lidl filialen met Klantvriendelijke personeel in plaats van hun.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2017 om 17:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door S.Bhikhie