Klacht: Onbeschoft behandeld door een medewerker

op 26 juni 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik bestelde 3 pizza’s vervolgens na 1 uur wachten kreeg ik te horen dat er een pizza van mijn bestelling was weg gegeven… ik werd boos omdat ik al 1 uur lang aan het wachten was… vervolgens deed de medewerker erg onbeschoft tegen mij en vond dat ik niet zo moeilijk hoefde te doen en dat er een nieuwe wordt gemaakt… ik zei tegen de medewerker dat hij niet goed zijn werk deed en ik niet de enige was die zo lang moest wachten en dat ik er over denkt naar domino pizza te gaan omdat ik niet bepaald vriendelijk wordt behandeld… de persoon reageerde daar op door te zeggen nou mener dan gaat u daar toch eten halen… ik ben vervolgens ook weg gegaan om verdere problemen te voorkomen omdat ik echt erg boos werd op de persoon in kwestie.

Dat de persoon in kwestie ontslag krijgt omdat er klanten voor mij al langer dan ander half uur aan het wachten waren en ook niet gecompenseerd werden. De persoon is naar de klant niet bepaald vriendelijk en ook niet oplossing gericht om de klant tevreden te stellen.. deze werknemer doet de naar van het bedrijf geen eer aan.. omdat er veel klanten niet tevreden waren over de behandeling die deze persoon hanteerde naar de klant toe.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bl. Middel