Klacht: Onbeschoft behandeld.

op 10 september 2017 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was vanmiddag in Bristol in de Boogard in Rijswijk. Ik had 3 paar schoenen en 1 paar schoenen zat in de verkeerde doos. En vroeg haar hoe nu want er zat ook een prijs verschil in. Maar ja dat tot daaraan toe. Maar toen ik tegen de snotneus achter de kassa zei dat het eigenlijk niet klopte kreeg ik geen antwoord. Ze keek me niet eens aan.. Dus ik vroeg haar of ze me niet hoorde of iets en of ze me aan kon kijken. ? Maar nee hoor ze zei tegen haar leidinggevende dat ik vond dat ze mij ( zogenaamd inclusief de vingers tussen haakjes ) niet netjes behandelden. Totaal geen respons van haar ook!. Ben zo boos geworden dat ik alle schoenen heb laten staan en weg ben gegaan! Daar kom ik nooit meer!!!!!

Gewenste Oplossing:

Op zijn minst een excuus!!!!! En laat Bristol hun personeel een klantvriendelijkheids cursus doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

1 maand geleden - De klacht is door de districtsmanager in behandeling genomen en naar tevredenheid van de klant afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce1981