Klacht: Onbeschoft behandeld

op 27 april 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is te bizar voor woorden heb dit nog nooit meegemaakt.
Vandaag was ik in AH om naar aanbiedingen te kijken wat ik altijd doe.
Ik pak een bak koffie en kijk wat rond.
Word ik aangesproken door de eigenaar en vraagt boos: wat kom je hier doen ?
Deze vraag verbaasde mij nogal en bizar voor woorden.
Ik vertelde dat ik naar de aanbiedingen kom kijken.

hij begon gelijk te zeggen dat ik er veel vaker kom zonder boodschappen te doen en ongewenst gedrag laat zien dus jij hebt een probleem vertelde hij mij.
Dus ik gaf als antwoord terug dat hij een probleem heeft en niet ik want hij spreekt mij immers aan.
Ik vertelde hem rustig dat ik niet wist dat het verplicht is om een winkelmand mee te nemen de winkel ook al koop je maar 1 product.
In de winkel op dat moment liepen er heel veel mensen zonder winkelmand of winkelwagen maar die werden er niet op aangesproken.
Hoezo selectief ?

Ik kwam helemaal niet met kwade bedoelingen en dan word je zo onbeschoft behandeld. Bizar.

Gewenste Oplossing:

als ik een excuus krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hupselen
x