Klacht: Onbeschoft

op 24 mei 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Mijn partner had gebeld om betaal afspraak te maken.ze vind niet dat ze netjes behandeld door medewerker.na heen en weer bellen maakt de een betaal afspraak.vervolgens geen brief ontvangen wel een brief u dient binnen 5 dagen betalen.vervolgens ben ik zelf gaan bellen geeft de medewerker aan dat mijn partner onbeschoft is geweest en zij niet. Nou mijn partner is absoluut niet onbeschoft we wilde gewoon betalen.

Normale reacties en niet iemand zn partner zwart maken dat is beneden peil.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Reactie van de melder van de klacht Alberto 1234

10 maanden geleden - Ze nemen klacht niet eens in behandeling.zegt over het incasso bedrijf van Arkel

Reactie van de melder van de klacht Alberto 1234

10 maanden geleden - Zegt genoeg over van arkel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 14 juni 2016 om 16:16 geantwoord