Klacht: onbeschoft

op 09 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

9-5-2016 wilde ik bus op station gouda pakken naar waddinxveen, ik stond al bijna een half uur te wachten op de bus. Toen ik de bus in wilde stappen, met eten in mijn hand werd er tegen mij gezegd dat ik niet de bus in mocht met het eten en maar de volgende bus over toen nog een kwartier moest pakken. vervolgens toen ik in de volgende bus zat, na 3 kwartier te hebben staan wachten hing er nergens in de bus een plaatje waarop stond dat ik niet mocht eten. ik was namelijk niet eens van plan om te eten in de bus. ik vind dit belachelijk, ik ben hierdoor meer dan 2 uur onderweg geweest!!

ik vind sowieso de aansluiting van de bus, heel slecht! En vind jullie werknemers zwaar onbeschoft

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Daphne, Jammer om te lezen dat je geen prettige reiservaring met ons gehad hebt. Daarvoor onze excuses. In de reisvoorwaarden staat dat sterk geurend eten en drinken niet is toegestaan. Kwesties over eten en drinken in de bus blijven altijd een lastige discussie. Omdat je aangeeft dat je onbeschoft bent behandeld, zou ik graag nog van je willen weten met welke lijn en hoe laat je richting Waddinxveen reisde? Met die gegevens kan ik je klacht doorzetten naar de teammanager in Gouda zodat dit voorval nader onderzocht wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 20 mei 2016 om 09:37 geantwoord

\"Jammer om te lezen dat je geen prettige reiservaring met ons gehad hebt. Daarvoor onze excuses. In de reisvoorwaarden staat dat sterk geurend eten en drinken niet is toegestaan. Kwesties over eten en drinken in de bus blijven altijd een lastige discussie.

Omdat je aangeeft dat je onbeschoft bent behandeld, zou ik graag nog van je willen weten met welke lijn en hoe laat je richting Waddinxveen reisde? Met die gegevens kan ik je klacht doorzetten naar de teammanager in Gouda zodat dit voorval nader onderzocht wordt.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Dolifiers