Klacht: onbeschoft

op 19 juli 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goede dag gisteren op 16 juli 2015 ben ik savonds met tante en nicht naar jumbo op de amsterdamse weg wat boodschappen aan het doen dus 3 huishoudens wie hebben wat boodschappen in geslagen ook wat over datum was en op datum maar ombekende winkel.en ja we hebben er een uur gelopen maar fijn bij de kassa aangekomen word eerst me nicht geholpen kreeg de boodschappen met moeite mee daarna was ik aan de beurt wil netjes alles afrekenen en zegt die kassiere na ik geef je dit niet mee ik vraag waarom niet ik ben een klant ik koop me boodschappen na zegt ze ik verkoop het niet aan je ik zeg pardon ja zegt ze je bent niet doof na toen schoot ik uit me slof werd er goed boos over ja zegt ze je heb gewoon expres lopen zoeken je bent een uur in de winkel en dat accepteer ik niet zegt ze tegen me ik had echt zoiets nu breek me klomp wat maakt het uit ook al loop ik 4 uur in de winkel maakt dat niet uit moet ik zelf weten ik werd zo onbeschoft geholpen of dat ik een dief was na sorry hoor daar zien ze me nooit meer op die amsterdamse weg en die patricia moet iit kijken wat ze tegen mensen zegt de kassiere ik eis een excuus van haar wat denken ze daar wel niet ik ben zo boos dus wat gaan jullie hier aan doen aan dit onbeschofte gedrag naar klanten toe

Ik ben super tervreden bij me eigen jumbo netjes en correct behandeld dat zijn top mensen

Alle klachten die gemeld zijn door mevr slotboom