Klacht: onbereikbare klantenservice

op 07 juni 2021 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

probleem met 2 stoelen sta op 450,00 per stuk na 10 maanden bekleding stuk gekocht fil. amsterdam noord,daar gewoon onbeschoft behandeld ben nu bezig sinds begin januari met klantenservice hoofdkantoor pas eerste antwoord gekregen 16 mei binnen 2 weken proberen wij u te helpen alles is no reply fil adam noord wil niks op mail zetten,nu ook weer niks gehoord,
WAAR IS LEEN BAKKER MEE BEZIG BEN SAMEN MET VERDERE FAMILIE AL JAREN TROUWE KLANT VAN LEEN BAKKER DIT IS GEEN SERVICE VERLENEN BEGRIJP HIER NIKS VAN mijn geduld en fatsoen raakt op.

koop ontbinden of 2 nieuwe stoelen en wel redelijk snel stoelen begonnen al na 10 maanden stuk te gaan u weet net zo goed als ik wat de wet hierover zegt en begrijp dan ook niet waarom leen bakker zo moeilijk doet en dit geen beste reclame is,er is geen enkele moeite genomen om tot een oplossing te komen geen enkel antwoord gehad.
met redelijk snel bedoel ik afhandeling voor 14 juni 2021.
Dank vast voor uw medewerking.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j punter