Klacht: Onbereikbaarheid van Leenbakker na melding producten niet leverbaar

op 02 juni 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

26 april jl hebben wij 6 stoelen besteld en betaald via de webshop. Een afspraak voor levering is toen meteen gemaakt voor 03 juni a.s. Gisteren krijgen wij ineens een mail (2 dagen voor dag van levering) dat de stoelen niet leverbaar zijn en dat ze hopen binnen 30 dagen te leveren en anders krijgen we daarna pas onze centjes terug. Wij hebben al om en nabij 6 weken moeten wachten en nu ineens op zo een korte termijn de mededeling doen -per mail- dat de stoelen niet leverbaar zijn kan echt niet. Vervolgens is Leenbakker ook niet telefonisch bereikbaar, of in ieder geval nemen ze de telefoon niet op en sta je keer op keer tientallen minuten in de wacht zonder resultaat. Op mail wordt er ook niet gereageerd.

Of de stoelen worden alsnog zaterdag geleverd of de order wordt geannuleerd en wij krijgen per direct onze centjes terug,

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MS12