Klacht: onbereikbaarheid

wilmarene op 18 februari 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben sinds 17.2.21 9.00 uur tot nu toe aan het proberen om Ikea aan de telefoon te krijgen maar het is tot een uur geleden niet geluk. Om 20.05 uur 18.02.21 werd er opgenomen heb 45 min in de wacht gestaan. Wil mijn order aanpassen is onmogelijk. Nieuwe order plaatsen is ook onmogelijk. Wil vervolgens een klacht indienen. De desbetreffende mevr. aan de telefoon gaat mij doorverbinden met een afdeling die inmiddels gesloten.
Kort om geen bestelling bij kunnen plaatsen en niemand kunnen spreken om mijn ongenoegen over een bedrijf als Ikea uit te spreken.

Ik zou tevreden zijn als Ikea de klantenservice op orde zou hebben. Of een systeem maakt waarin ze een terugbel mogelijk hebben.
Dit is voor zo'n groot bedrijf als Ikea toch niet teveel gevraagd.
Breng de telefoontime op de juiste sterkte. Neem mensen aan om de orders te pikken of vermeld duidelijk op het bandje van de telefoon dat er tot later order geen orders meer aangenomen kunnen worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilmarene